Blog
Tajemniczy klient – kto to taki?
Każdy wie, jak ogromne znaczenie ma odpowiednia jakość obsługi, niezależnie od tego, czy mowa o sklepie, przedsiębiorstwie usługowym czy też...
Czytaj dalej
Jak efektywnie zarządzać materiałami POSM?
Materiałami POSM określane są wszystkie materiały reklamowe, wykorzystywane do marketingu i promocji firmy czy produktu. Ich głównym celem jest wsparcie...
Czytaj dalej
Narzędzia skutecznego merchandisingu
Zgodnie z dostępną definicją, merchandising jest zespołem działań, których głównym celem jest zwiększenie popytu na dany produkt poprzez wprowadzenie działań...
Czytaj dalej
Top 3 narzędzi, wspierających działania sprzedażowe
Narzędzia marketingowe mogą przyjmować przeróżną postać, od programów wprowadzających niewielkie zmiany poprzez różnego rodzaju oprogramowania, po całe zespoły urządzeń operujące...
Czytaj dalej
Jak zorganizować udaną kampanię trade marketingową?
Definicja trade marketingu nie jest jednoznaczna, każdy z autorów może rozumieć to wyrażenie nieco inaczej. Trade marketing, podobnie jak inne...
Czytaj dalej
Kiedy warto skorzystać z konsultingu sprzedażowego?
Konsulting sprzedażowy jest rodzajem usługi doradczej, podczas której konsultant pomaga klientowi osiągać wyznaczone przez niego cele. Brzmi to bardzo prosto,...
Czytaj dalej
Na czym polega outsourcing sił sprzedaży?
Dział sprzedaży jest najważniejszym ogniwem każdej firmy, a jego funkcjonowanie bezpośrednio przekłada się na osiągane wyniki finansowe oraz pozycję rynkową....
Czytaj dalej