Audyt sprzedażowy
Wykonujemy szeroko pojęty audyt sprzedażowy oraz konsulting sprzedażowy. Audytujemy różne kanały sprzedaży: MT, DiY oraz HoReCa. Sprawdzamy, czy zarządzanie kategoriami produktów odbywa się we właściwy i efektywny sposób. Wynikiem audytu sprzedażowego jest informacja o sytuacji sprzedażowej na rynku, również w porównaniu do konkurencji. Do badań konsumenckich stosujemy głównie metodologię CATI. Oferujemy także audyt sprzedażowy sklepów internetowych oraz zespołów call center. Audyt zwiększa efektywność sprzedażową marki, a w dłuższym horyzoncie czasowym redukuje niepotrzebne koszty.
Audyt sklepowy
Na audyt sklepowy składa się kompleksowa analiza danego punktu sprzedażowego. Aby działania audytowe były przeprowadzone w najbardziej efektywny sposób, korzystamy z usług tajemniczego klienta. Audyt sklepowy obejmują działania takie jak: kontrola ekspozycji produktów i sprawdzenie wysokości cen. Oceniana jest również rzetelność pracowników, bo wiemy, jak istotne jest, by dany sklep odzwierciedlał wizję firmy poprzez utrzymywanie wyznaczonego poziomu standardu jakości obsługi Klienta. W ramach audytu sklepowego sprawdzamy nie tylko czy sprzedawcy dążą do realizacji celów sprzedażowych, ale prowadzimy także kontrolę visual merchandisingu.