Akcja samplingowa
Organizujemy akcje samplingowe w galeriach handlowych, przy pasażach handlowych i na ulicach. W podstawowej wersji polegają one na wręczaniu przechodniom ulotek i gadżetów reklamowych. Mogą również przybierać bardziej zaawansowaną formę, w której hostessy i promotorzy proponują Klientowi wypróbowanie produktu przez powąchanie, spróbowanie czy przetestowanie w inny sposób. Akcje tego typu są szczególnie przydatne podczas wprowadzania nowego produktu czy usługi na rynek i pełnią rolę edukacyjną. Akcję samplingową mogą uzupełniać animacje lub degustacja. Jeżeli potrzebujesz pomocy przy organizacji eventu promocyjnego, zapraszamy do kontaktu. Zajmujemy się zarówno organizacją, jak i koordynacją tego typu akcji promocyjnych.
Hostessy i promotorzy
Hostessy oraz promotorzy pełnią istotną rolę w akcjach samplingowych. Dobór osób na stanowisko hostessy czy promotora jest kluczowy, ponieważ swoją osobą reprezentują firmę pracodawcy. Ich rolą jest zwrócenie uwagi Klienta, wzbudzenie i utrzymanie jego zainteresowania, wyjaśnienie działania produktu, zarekomendowanie go przez wskazanie zalet, a często dopasowanie produktu do potrzeb danego Klienta i zachęcenie do zakupu. Udzielają również informacji o lokalizacji punktu sprzedażowego, a także proponują Klientowi wypróbowanie produktu.