Kampanie trademarketingowe2023-01-02T11:53:45+01:00

Kampanie trade marketingowe

Trade marketing jest obszarem marketingu skupiającym się na umocnieniu pozycji firmy i polepszeniu ekspozycji oferowanych przez nią produktów. Z tego powodu kampanie trade marketingowe powinni stanowić nieodłączny element działań marketingowych nowoczesnego przedsiębiorstwa. Wdrażane przez nas kampanie trade marketingowe skupiają się na tworzeniu kampanii reklamowych, programów lojalnościowych i na produkcji materiałów POSM. Działania te mają na celu polepszenie relacji z odbiorcami przez lepszą widoczności marki, wzrost dostępności produktów i usług oraz zwiększenie ogólnej świadomości konsumenta na temat marki. Dzięki usługom z zakresu trade marketingu optymalizowane są także kanały dystrybucji.

Narzędzia trade marketingu

Dobór odpowiedniej strategii zawsze poprzedza research, dlatego ważnym elementem trade marketingu jest analiza konkurencji i rynku. Kluczowym celem kampanii trade marketingowych jest wzrost widoczności marki, dlatego też istotny jest komplet działań związanych z odpowiednią lokalizacją produktów w sklepie i montażem materiałów POSM (standów, wobblerów i innych). Ważnym narzędziem jest kreacja programów lojalnościowych i oferowanie aktywizujących Klienta dodatków takich jak rabaty czy kupony.